معبد باکروک لانگ پاتایا
معبد باکروک لانگ پاتایا

معبد باکروک لانگ پاتایا

wat buak krok luang chiang mai

 

یکی از جاذبه های گردشگری پاتایا معبد باکروک لانگ چیانگ مای است . این معبد نیز همچون دیگر معابد کشور تایلند محلی برای عبادت بودایی هاست.ما برای شما بازدید از این معبد را پیشنهاد می کنیم چرا که این معبد در حدود سال 1400 میلادی ساخته شده است. به همین دلیل می توان آن را قدیمی ترین معبد کشور تایلند به شمار آورد. بافت قدیمی بنای این معبد و طراحی های زیبا و ساده داخل و ستون هایی از جنس چوب ساج، باعث شده اند هرساله گردشگران زیادی به آنجا سفر کنند. در تور تایلند ما شرکت کنید و بازدیداز این معبد قدیکمی را از دست ندهید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

معابد تایلند برای مردمان آن کشور اهمیت و ارزش خاصی دارد و همه خدایان آنها در این مکان های مقدس ساخته شده و قرار گرفته اند. با مسافرت به کشور تایلند و بازدید از شهر چیانگ مای، می توانید از Wat Buakkhrok Luang نیز دیدن کنید.یکی از دلایل جاذبه این معبد که بسیار چشمگیر و زیباست، استفاده از چوب ساج در طراحی ساختمان آن است. از آنجا که این معبد محل عبادت بودایی هاست، کاهنان بودایی بسیاری در آن جا دیده می شوند.مجسمه بزرگی از بودا نیز در وسط این معبد جای گرفته است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

معبد همان طور که از نامش پیداست محلی برای دعا و عبادت است. کاهنان بودایی همیشه در این مکان های مقدس در حال عبادت و شکرگزاری هستند. خدایان آنها مجسمه های بزرگ و کوچکی است که از بودا در حالت های مختلف ساخته اند. همین مجسمه های مقدس برای بودائیان، جزو جاذبه  های گردشگری برای توریست هاست. البته چیانگ مای جاذبه های فراوان دیگری نیز دارد. در این شهر هتل ها و امکانات تفریحی خوبی وجود دارند. به طور مثال، می توان به فیل های شهر چیانگ مای اشاره کرد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: دیدنی های پاتایا,دیدنی های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی